Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

SubMod - part 1

Aangezien ik moet wachten op materiaal (omdat ik het moet zoeken) en de dremel van mijn pa ben ik begonnen aan een wat loze submod. Maar ook leuk om te doen. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de switch die ik hier aan de muur heb hangen voor de pc's in deze kamer.
Uitganspunt voor deze mod is een E-tech 8 poorts switch.

Dat kon wat inder saai. En wat meer in kleur van de kast die nu wordt omgebouwd.

Stap een: slopen. Het ding uit elkaar halen viel mee, maar ik kwam gelukkig wel op tijd op het heldere idee dat er achter de sticker op de achterkant een schroef zat. Anders had ik het ding met wat meer geweld geprobeerd te openen.

De behuizing is nu in twee delen los van de electronica. Daar kan altijd nog eens een plexiglas oplossing omheen. Maar dat doe ik dan wel als ik echt niets meer te doen heb aan de kast (nooit dus).

Stap twee - spuiten. Kan ik wel foto's van makan, maar dat wordt natuurlijk ook saai. Net als de kast gewoon spuiten in meerdere lagen en daarna afwerkende laklaag eroverheen.

Reacties: Een reactie posten