Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

CaseMod - part 1

Ja ja. Het is zover. Ik ben begonnen. Als eerste het complete front van een ander kleurtje voorzien. Inclusief de aanwezige spelers e.d.

Op dit moment heb ik een kast die ooit door het leven ging als een MyCom full ATX IW-Q700ATX. Jaren geleden gekocht voor veel geld. Maar ik had er toen plezier van. Tot de eerst lan-party.....zo'n kast is veel onhandiger dan een mini of midi tower. Maar dan neemt niet weg dat ik nog steeds blij ben met het ding. En er is plek zat. Heb alleen niet zoveel om erin te hangen. Een keer wat SCSI inhangen is een goed idee, maar dat kost iets teveel.

De kast biedt een aantal leuke en een aantal lastige aspecten waar ik rekening mee moet houden.
Leuk kunnen de ventilatieribben zijn aan de voorkant. Lucht kan daar naar binnen, dus licht kan daar naar buiten. Ik overweeg om direct daarachter licht te plaatsen dat naar buiten schijnt. Verder wil ik aan de voorkant nog meer klooien, maar ik weet nog niet hoe.
Dan nog de zijkanten en de bovenkant. Geen idee nog. Moet ik heel goed over nadenken. Een van de grootste nadelen die ik zie voor raampies is het wegwerken van de onderdelen aan de binnenkant. Moet ik een beetje me kabels gaan samenbinden. Da's onhandig als je de hardware gaat wijzigen. Maar dat doe ik uiteindelijk vast wel.

Voor de liefhebbers, er is sysinfo beschikbaar.

Gewijzigd door localhost op 05-02-2004

Reacties: Een reactie posten