Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Huisgenoot minder

Sinds vanmorgen om een uur of 10 zijn we een huisgenoot kwijt. Blijkbaar had de huisgenoot zo een grote huurachterstand weten op te bouwen dat de woningbouwvereniging besloot dat het over en uit was.

Gezien de relatie die wij allen (de overige 9) hadden met deze huisgenoot, kijk ik er met gemengde gevoelens op terug. Ik zag de jongeman liever gaan dan komen, maar je wenst het niemand dat je een huis wordt uitgezet. Ik hoop dan ook dat hij hulp zoekt met zijn problemen, waarvan ik denk dat dit meer dan geldproblemen zijn, en daar op een goede en gezonde manier weer bovenop komt. Nietemin ben ik blij dat hij niet meer onze huisgenoot is.

Het gevolg van deze uitzetting is overigens ook groot. Zo hebben we voor de voordeur en de tussendeur nieuwe sloten en is de oudhuisgenoot door de wijkagent vertelt dat hij niet meer hier in huis mag komen.
Ook zullen we nog een handtekening van hem moeten bemachtigen, want hij heeft samen met een andere huisgenoot nog een rekening. Daarnaast staat de telefoonrekening op zijn naam. Of dat nou leidt tot een afsluiting of een naamswijziging, geld kost het hoe dan ook. Dus we zijn nog lang niet klaar.

Reacties: Een reactie posten