Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Toezegging voor terugbellen call: 012C0686557

Waar gaat het om? Casema bevalt ons niet sinds we zijn overgestapt op de snelste variant. Dit bracht de introductie van een nieuw type modem met zich mee en daarmee teveel storingen van Casema.

Zo hebben we sinds 7 januari (gemeld op 9 januari) last van het niet kunnen benaderen van sommige websites. Dit test ik telkens netjes door websites die ik niet kan bereiken op te vragen via een proxyserver (nu eentje in Noorwegen). Als het dan wel werkt, ligt het aan Casema...

Nu is het echte probleem eigenlijk dat het vandaag, 27 januari, nog steeds niet is opgelost. Ik heb daarvoor nogmaals gebeld met Casema en ben, zoals eigenlijk wel vaker, heel correct geholpen door de helpdesk. Maar daarmee komt het niet tot een oplossing.
Om toch te horen hoe het ervoor staat heb ik Casema verzocht mij terug te bellen zodra ze iets meer kunnen melden. Het wordt alleen afwachten of ze dit ook doen. Tot die tijd moet ik maar zien hoe ik mijn bankzaken regel...

Leuk voorbeeld is de mail op pop3.iie.nl. Die is dus niet bereikbaar als ons ip 83.117.102.102 is, maar wel op ip 83.117.105.163. Hoe vaag is je storing dan?

Reacties: Een reactie posten