Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

CaseMod - part 4

Moet wachten tot ik weer op de server kan van het project dat ik loop, dus kan nog even verder klooien.

Het punt komt nu dat ik ook daadwerkelijk moet nadenken over waar de gaten e.d. komen. Ik wil bijvoorbeeld wel op de een of andere manier ligt door de voorkant laten komen. Dat kan ten eerste langs de luchtinlaat ribben onderaan, maar ik zou ook wel twee banen ofzo van boven naar beneden willen hebben.
Voor de kleur van het licht denk ik nog steeds sterk aan rood. Liefst een donkere variant. Maar dat moet ik nog zoeken.

De bovenkant en zijkanten kunnen voor de rest in elke mogelijk vorm worden aangepast. Ik kan bijvoorbeeld gaan voor de maximale opening, dus bijna geheel uitzagen en dan voorzien van plexi. Maar of ik dat wil weet ik nog niet. Dus lekker denkwerk.


Het is slecht te zien, maar ik heb nog een probleempje met een klein volumeknopje op de brander. Die kon niet fatsoenlijk los. Met als gevolg dat deze nog wit is. Iemand een suggestie? Behalve de lakstift...

Reacties: Een reactie posten