Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

CaseMod - part 11

LAMPIES

Ik ging voor een ventilatortje langs bij de MyCom. Het aanbod van de MyCom is wat beperkt en de prijzen laten vaak te wensen over, maar voor een ventilator gaat het wel. Anders moet ik het bestellen via Internet en heb ik altijd bezorgkosten die erbij komen.
Voor de oplettende, ja dat is niet alleen een ventilator. Ik heb ook een CCL van ongeveer 30cm meegenomen. Op advies van de verkoper van de MyCom. Wat is het geval, de CCL'etjes van 10cm zijn momenteel €7,=. Die van 30cm ook! Volgens de MyCom een fout van het hoofdkantoor, maar ze hebben dat subtiel via een e-mail aangegeven. Dus tot die tijd lekker goedkope CCL's bij de MyCom. Kwaliteit valt over te twisten.


Zo staat de kast er momenteel voor. Twee ramen.


Mijn poging om de draden toch nog een beetje netjes te doen staan er als volgt voor. Ik heb nog niet besloten of ik de draden nog ergens in ga stoppen. Er zijn allerlei mooie oplossingen, maar die maken het aanpassen van de kast gelijk een stuk minder makkelijk. En dat wil ik juist wel kunnen. Daarnaast heb ik niet echt de meest geschikte hardware voor een mod. Kunt beter een mobo nemen waar alles direct aan het mobo hangt en niet via extra aansluitingen. Dat scheelt ook weer een hoop draden.


De achterkant wordt zo langzamerhand wel leuk. Door het gaatje dat ik in het folie heb gemaakt worden zoveel mogelijk draden aan- en afgevoerd. De achterkant zelf ziet niemand, dus is niet zo belangrijk. (he, me cow ligt er nog)


Een mooie fan die nog niet aanstaat. Deze moet mooi rood opgloeien straks. Dat in combinatie met de glimmende goudkleurige omgeving geeft hopelijk een mooi resultaat.


En waar het toe leidt? Nou tot het volgende (voor zover zichtbaar met deze kwaliteit foto's).

Reacties: Een reactie posten