Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

CaseMod - part 9

Het is best veel werk.

De kast heeft vanaf nu twee ramen. Ik heb met mijn naïve kop de ramen volledig verkloot doordat ik er met een natte doek overheen ben gegaan toen nog niet al het ijzervijsel eraf was. Gelukkig heb ik nog een stuk plexi en zijn de bouten nu wel op lente. Ik kan dus eventueel nog een nieuw raam uitzagen en voorzien van 21 gaten. Dan kan ik gelijk de gaten iets netter aftekenen en iets ruimer boren zodat het plexi de kast niet helemaal krom trekt. Dat zie je dan wel niet als ie erin zit, maar ik weet het toch. En niet alle bouten zitten recht als gevolg van het slordig boren.

Ook is een deel van de kast nu voorzien van plakplastic, goudkleurig. Aangezien ik nog geen licht in de kast heb, ziet het er wel okee uit. Hopelijk is dat later ook het geval. Ik ben nu wel aan het bekijken of ik misschien wat meer onderdelen in het plakplastic gooi. Het heeft op zich wel wat (en ik zie mezelf nog niet zo gauw rood plexi vinden). In elk geval wil ik nog meer onderdelen van het bovenste deel in de glans zetten, waaronder de voeding zelf.

Straks kan ik weer verder (vriendin slaapt nog) met het beter aansluiten van mijn hdd's en cd's. Er draait ergens iets niet. Ook is de IDE uitbreiding nog niet wakker geworden nadat ik deze weer in de pc heb gehangen. Ik ben bang dat de nieuwe installatie, die hoe dan ook al nodig was, niet langer meer op zich kan laten wachten. Hopelijk wordt mijn netwerkkaart dan ook weer actief.

Reacties: Een reactie posten