Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

CaseMod - part 10

Een verzameling foto's van de voortgang.

Het was blijkbaar niet helemaal het goede slijpschijfje dat ik in eerste instantie toepast. Het ding werd in vrij korte tijd een heel stuk kleiner.


Het gaat de goede kant op. Van een stukkie uitgesneden tot aan het eerste complete raam eruit.


Aangezien ik dus voor de ietwat low-budget oplossing ging (ik weet nu al wat ik zoal vervang als ik er wel geld voor heb) moest ik vrij hard m'n best doen om het raamrubber de bocht om te helpen. Het is eigenlijk geen raamrubber, maar een plastic oplossing met een metalen kern. Bij deze nog zeer veel dank aan de fohn van natje. Zonder dat ding waren die bochten er niet geweest.


De pc is zo ongeveer kaal.


Een paar foto's van het plakken ben ik vanacht vergeten te maken. Was zo'n gekloot dat het erbij in is geschoten. Het eindresultaat tot nu toe is wat onduidelijk nog. Er is nog geen verlichting in de kast en de camera laat heel veel te wensen over.
Het volgende dat nu moet gebeuren is het verder wegwerken van de bekabeling. Dit is voor mijn doen extreem netjes, maar zeker nog niet mooi. Daarnaast moet de hoeveelheid plakplastic, zoals al eerder aangegeven, nog worden uitgebreid.

Reacties: Een reactie posten