Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

 Eudora Thunderbird default mailclient

Jaja, het is eindelijk zover. Na jarenlang aanhanger van Eudora te zijn geweest ben ik dan toch over op Thunderbird. Het programma is inmiddels zo stabiel dat het veilig is om over te stappen. Het programma is natuurlijk nog niet af (we zijn bij versie 0.7x), maar het is al wel heel erg goed. En belangrijker nog, bepaalde functionaliteiten zijn de laatste tijd opgelost.
Zo is er sinds kort een extensie beschikbaar die de Redirect functie naar Thunderbird haalt. En de import van e-mails en adresboekitems is zo goed dat alles over te halen is. Vooral de e-mailimport was anderhalve maand nog niet mogelijk.

Ik ben dus over. Kijken of het ook echt goed blijft werken. Zo ja, dan gaat Eudora de backup in en wordt het daarna van mijn pc afgehaald. Deze overgang gebruik ik gelijk om de complete e-mailafhandeling een activiteit te maken van m'n laptop i.p.v. mijn pc.

Reacties: Een reactie posten