Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Grom@blogger

B I G GVD!!!

Tot nu toe was het bij blogger heel makkelijk de reclame te mijden:
<!--
<body>
-->
<body>
De body tag in de comments opgenomen zorgde ervoor dat de complete reclame dinges werd afgevangen in de comments. Zal vast wel op de grens van toegestaan zijn geweest, maar het werkte. Helaas, nu werkt het niet meer. Er is zelfs (wellicht bewust) een extra, lege, comment opgenomen in de nieuwe body toevoeging van blogger. En helaas is deze niet meer zo eenvoudig uit te schakelen. We zijn dus weer een stap dichter bij het geheel zelf hosten van een blog.

Ondertussen heb ik het grootste deel van de balk weer uitgeschakeld (in Mozilla in elk geval). Hiervoor heb ik drie regels css toegevoegd aan mijn stylesheet:
#b-navbar, #b-logo, #b-search, #b-more, #b-getorpost, #b-next, #b-this, #b-query, #b-searchbtn, #b-blogthis, #space-for-ie {
display: none;
}
Voel je vrij dit over te nemen in je eigen stylesheet. Mocht iemand inmiddels zover zijn dat de hele balk weer is uitgeschakeld, dan hoop ik dat ik dat ook mag vernemen.

Reacties:
Geweldig, die destructieve instelling! Dood aan de loze balkjes!
 
Een reactie posten