Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Trackback?

Ik heb sinds gisteren trackback in me Blog. Het wordt aangeboden door Haloscan. Dit bedrijf heeft eigenlijk een 'comment' dienst ter aanvulling van Blogger, maar nu ook trackback. Het nu ook trackback heeft zeer waarschijnlijk iets te maken met het nu ook comments in Blogger. Kwestie van tijd en dan wordt trackback ook een onderdeel van Blogger.

Maar whatever. Ik wil dus die trackback en niet de comments. En ik weet nog niet helemaal of dat lukt. De trackback zit erin maar doet geen ene moer. Met dank aan Epoman ben ik het aan het testen en ik kan constateren dat het nog niet werkt.
Ik moet toch eens beter kijken hoe Sjakie dat voor elkaar heeft gekregen. Daar viel het me op terwijl ik aan het kijken was hoe hij in staat was een trackback te hebben bij Blogger.

Reacties: Een reactie posten