Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Spammers today (12)

Nou verzamelde ik m'n spam voorheen niet zo actief, dus ik heb zeker over voorbije jaren/maanden niet zoveel informatie. Ik werkte namelijk vooral met mailwasher. Maar met de komst van de ingebouwde spamfilter mogelijkheden van Eudora ben ik de ontvangen spam juist wat meer gaan bewaren. Leuk voor statistieken....

April: 11
Mei: 11
Juni: 13
Juli: 31
Augustus: 39
September: 45
Oktober: 79
November: 52
December: 84


Mocht het plaatje wat te klein zijn (ja, dat is het idd), kies dan even rechter muisknop "View Image". Dan krijg je het volledig te zien.
Heb je die functie niet? Dan wordt het wellicht eens tijd voor Mozilla.

Reacties: Een reactie posten