Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Agenda

Ik moet nog steeds een nieuwe agenda kopen. En dat is lastig. Je zou wellicht denken dat een nieuwe agenda kopen iets simpels is. Maar dat is het niet. Het vereist veel aandacht, ruime keus en goede voorbereiding.
Een deel hiervan is gelukt. Ik heb er een ruime voorbereiding voor gehad. Het nadeel van deze ruime voorbereiding is, dat er dus geen ruime keus meer is. Er liggen in de winkels nog een paar van die waardeloze agenda's en niet iets fatsoenlijks en meer in de trend van wat ik zoek. Hoe dan ook ging de keuze niet echt soepel. Ik had al eerder gezocht en niets gevonden dat een volwaardig vervanger zou worden van de agenda's die ik de afgelopen jaren heb gebruikt. Helaas voor mij zit dat relatiegeschenk er niet meer in dit jaar. De zoektocht gaat dus beginnen.
Mooier zou het zijn als ik zo'n electronisch ding zou nemen. Maar die zijn me echt te duur.

Reacties: Een reactie posten