Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Windows Media 9 versus Napster

Ik weet niet helemaal wat de relatie is tussen Microsoft en Napster, maar volgens mij komen ze niet van hetzelfde bedrijf. Kan me ook niet voorstellen dat Microsoft officieel iets te maken wil hebben met een product dat toch zwaar wordt verdacht van veel illegale activiteiten.
Maar iemand bij Microsoft dacht daar kennelijk anders over. Let wel, ik heb hier niets aan veranderd, die is zoals het is. Ga eens naar Windows Media 9 Series en houd je muis boven de tekst:
Fast and Flexible Playback.
The First All-in-one Smart Jukebox.
Best Audio and Video.

Dat noem ik nog eens een leuke mouse over...

<td class="T2Links">
<br>
<a href="/windows/windowsmedia/9series/player.aspx" title="Napster">Fast and Flexible Playback.<br> The First All-in-one Smart Jukebox.<br> Best Audio and Video.</a><br> </td>

Reacties: Een reactie posten