Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Uptime

Helaas was de vorige poging niet helemaal gegaan zoals gewenst. Ik moest me bak resetten nadat ik verzonnen had dat de machine even met dhcp ondersteuning moest gaan draaien.
Voor diegene die het niet weten, als je computer is gestart zonder muis, toetsenbord en monitor en je benadert het ding enkel via remote desktop, dan is het niet verstandig om je ip los te zetten.

Later vond ik het een blij idee om er een firewall op te zetten. Ook het op afstand, via de remote desktop, installeren van een firewall is niet zo'n strak idee. Vooral dan die remote desktoppoort die ineens dicht wordt gegooid en waar je, lokaal, tegen moet zeggen dat het mag....

Maar het gaat nu wederom de goede kant op:
nohost has been up for: 24 day(s), 23 hour(s), 50 minute(s), 40 second(s)

Voor de goede orde, de vorige keer stond het op 50 dagen. Ik moet dus nog even.

Reacties: Een reactie posten