Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Casema heeft storing

En wederom staat het niet op de daarvoor bedoelde website.
Ik heb inmiddels via de telefonische helpdesk vernomen dat er officieel bekend is dat er een storing is. Maar natuurlijk staat het niet op de mededelingen pagina. Het zal wel weer direct met de l2tp modems te maken hebben. Dan kun je het beter niet te bekend maken, want uiteindelijk moeten alle Casema abbo's over op dat modem. Slechte reclame als het nieuwste modem, het modem van de toekomst, leidt tot de meeste problemen.

Hoe dan ook, ik kan bijvoorbeeld de website www.rabobank.nl en www.real.com niet bereiken. Ik weet voor 100% zeker dat dit niet aan mij ligt, niet aan mijn pc's, niet aan mijn modem, niet aan mijn router, niet aan mijn software. Waarom? Nou, omdat als ik een proxy server gebruik, dan kan ik wel bij die sites komen.

Als iemand (lees: Casema) dat niet met me eens is, dan mag ze me uitleggen waarom ik het fout heb. Overigens was de helpdeskmedewerker het wel met me eens. Maar ja, die verwoordt officieel niet de mening van Casema.

Reacties: Een reactie posten