Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Casema heeft nog steeds storing

Maar het wordt iets duidelijker.

Ten eerste wordt duidelijk dat geen enkele storing in het weekend wordt opgelost. Dan werkt de technische dienst niet. Dus al die meldingen rond donderdag of vrijdag kunnen wachten tot maandag.

De problemen waar o.a. ik last van heb is direct te relateren aan een ip-range. De medewerker die ik vrijdag sprak had dus toch nog enigzins gelijk. Alleen wist hij niet wat er dan echt was. De ip-range van Casema heeft een probleem. Er is een deel van de 83.117 range in de problemen. Klanten die daarop terecht komen hebben problemen met bepaalde sites. Niet leuk dus.

Wat het nog iets minder leuk maakt is, dat ik sinds de storing van vorige week woensdag in een nieuwe ip-range terecht ben gekomen. Een keer raden welke....
De jongeman die ik vandaag aan de lijn had kon me iets meer duidelijkheid verschaffen. Daardoor werd het me iets duidelijker. Conclusie is, dat er nog aan gewerkt en dat de duur, 48 tot 72 uur, dus nog loopt. Dit kan dus duren tot woensdag.

Nu moet ik dus ook nog de algemene voorwaarden goed gaan lezen. Volgens mij staat er iets in over het niet leveren van diensten gedurende langer dan 5 dagen. Dan start de vergoeding. Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag, ....da's geinig.

Reacties: Een reactie posten