Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Nieuw virus of gewoon veel spam

Ik krijg vanmorgen ineens, voor mijn gmailaccount, veel spam binnen (34). Hiervan zijn 29 berichten allemaal in dezelfde stijl. Iemand die claimt zijn/haar cv te sturen en dan een Word attachment erbij. Ik kan me zo voorstellen dat dit ook heel goed een virus kan zijn. Zo niet, dan heeft iemand heel enthousiast besloten dat mijn e-mailadres wel misbruikt kan worden voor deze doeleinden.

Update #1:
29 37

Update #2:
37 44

Update #3:
44 54

Update #3:
54 65


prathap raghavan rprathap1982@yahoo.co.in
arpitha vaddu arpitha_vaddu@rediffmail.com
biranchi nayak biranchi125@yahoo.co.uk
siva sankar shiva2002_hce@yahoo.com
deborah devapriam deborah.devapriam@gmail.com
ammu swathi ammuswathi@rediffmail.com
devi devaki vkdevaki_2004@yahoo.co.in
devi devaki vkdevaki_2004@yahoo.co.in
ven ramana pylaramana@yahoo.com
Subii P subii_be@yahoo.com

Reacties: Een reactie posten