Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

 Giant Expedition 2005

De Giant Expedition 2005 komt eraan. En mijn Giant Expedition uit 1999 is wel aan vervanging toe.

Ik denk niet dat dit de fiets wordt die ik eventueel koop dit jaar. Zo op het eerste gezicht vind ik de fiets minder mooi dan het exemplaar uit 1999 dat ik nu heb. Daarnaast moet er een racestuur op en dat maakt deze fiets denk ik niet meer aantrekkelijk. De kans dat ik toch voor een Santos TravelMaster 2.8 Alu ga is groot. (offtopic: Dom ontworpen site, je kunt niet een direct link naar de fiets maken.)

fiets

Ik vind de fiets er beter uitzien dan de Koga-Miyata Globe Traveller.

fiets

De Globe Traveller is vooral een stuk duurder. Het is wel een zeer mooie fiets, luxe afgewerkt en voorzien van handige zaken die vooral in normaal gebruik (buiten fietsreizen om) erg handig zijn en dus ook voor mij nuttig. Ik gebruik de fiets voor meer dan alleen fietsreizen. Maar de fiets ziet er in het echt verschrikkelijk outbollig uit.

Wat ik wel zeker weet is waar ik de fiets koop. Vanzelfsprekend weer bij Het Rijwielpaleis in Zeist.

Reacties: Een reactie posten