Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

 Web Developer Extension

Web Developer Extension 0.9.3 is uit en Firefox wil het me graag vertellen. Heel mooi zelfs. Er komt een update uit voor een geïnstalleerde extensie. Firefox krijgt dit te hore via een of andere weg en ik als gebruiker krijg een icoontje erbij in me browser dat me duidelijk maakt dat er een update beschikbaar is.

Het icoon is zeer duidelijk en herkenbaar. Zodra er een update via deze weg wordt aangeboden, installeer ik het. Zojuist dus ook. Een nieuwe Web Developer Extension versie, versie 0.9.3. Ik had nog een versie 0.8.?. Mooi.
Dus ik kijken wat er allemaal veranderd is, kom ik erachter dat die versie al op 29 januari 2005 beschikbaar kwam. Dat is wel erg lang geleden voor een update! Leuk, maar toch nog volkomen onbruikbaar dus, die automatische Firefox updates.

Link

Reacties: Een reactie posten