Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Mobie Swing®

In voorbereiding voor onze vakantie was ik vandaag op bezoek bij de Bever in Utrecht om een grondzeil te halen. Een aantal wereldfietsers hadden dit in gebruik tijdens de laatste trektocht. En aangezien onze tent niet zo'n goede bodem meer heeft en een nieuwe toch wat aan de dure kant is hebben we (lees: ik) besloten een grondzeil te kopen. Dus dat ben ik vandaag gaan doen.

Terwijl ik bij de kassa sta te wachten tot de modelnaam en daarmee bijbehorende prijs van het topje gevonden is zie ik iets geinigs liggen: de Mobie Swing®.
Dit apparaat is een oplaaddinkie voor je mobiel. Geschikt voor veel modellen van Nokia, Siemens, Sony-Ericcson en Motorola.
Je stopt het juiste snoer in de oplader, andere uiteinde in je mobiel. Vergeet vooral de mobiel niet uit te zetten, dan reageert ie beter op het opladen. Nu gaan slingeren met een regelmaat van 2,5 slag per seconde. Als je dat goed doet komt je mobiel tot leven en constateerd deze dat het ding oplaadt. Je meldt dit ook aan de oplader, want die heeft ineens heel veel weerstand. Oftewel, het werkt.

Twee minuten hengelen zou voldoende moeten zijn voor 8 minuten bellen. Lol. Maar doorrekenend houdt dat in, dat twee minuten hengelen goed is voor een dag standby. Doe ik het voor. Hoef ik ook geen normale oplader mee te nemen en daarbij te zoeken naar een stopcontact. Probleem opgelost.

Reacties: Een reactie posten