Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Etiketten op DVD/CD branden

Jep, gewoon de fik erin. Ik kom net langs een artikel op ZDNet.nl over een techniek van HP die gebruikers in staat stelt om allebij de kanten van een DVD te fikken. De ene kant met data, de andere kant met een etiket. In eerste instantie enkel in grijstinten. En je moet er ook nog een speciale DVD/CD voor gebruiken.
De techniek kan door elke branderbouwer worden geïmplementeerd, want de techniek is in licentie beschikbaar.

Persoonlijk lijkt me dit een hele goede functie voor een brander. Als ik de aanschaf van een DVD-brander dan toch nog een tijdje moet uitstellen, wil ik best uitkijken naar een brander met deze techniek aan boord. Ik hoop dan ook dat Plextor deze techniek zo snel mogelijk gaat toevoegen.

Reacties: Een reactie posten