Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

CABWEB

In het laatste jaar van mijn opleiding heb ik, samen met twee medestudenten, gewerkt aan het project CAB. Het gaat bij dit project om het aangaan van samenwerkingen tussen verschillende universiteiten en hogescholen in Europa. Hiervoor is een middel nodig voor de samenwerking. Vanzelfsprekend (ahum) is hiervoor gekozen voor een website. En daar zijn we dus mee bezig geweest. Sterker nog, een van de andere twee studenten is zelfs gevraagd om er nog langer mee bezig te blijven.
Maar waarom ik dit noem? Omdat ik graag probeer te volgen hoe het met het project staat en of er al nieuwe software wordt geïmplementeerd. Daarom volg ik het en daarom zou iedereen die ook maar een beetje geïnteresseerd is moeten verwijzen naar de CAB website.

Reacties: Een reactie posten