Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Dell C600²

Roger Wilco is langsgeweest. Nu heb ik twee Dell C600 laptops. Waarvan een het ook echt doet. Maar met die ander kan ik die ene die het echt doet nog beter maken --> het scherm fixen en de interne netwerkkaart weer levend krijgen.

Update #1:
Als je twee Dell's hebt, dan kun je ze met elkaar vergelijken. Dan besef je ook ineens wat een MiniPCI kaartje is en waarom de ethernetkaart die in je Dell zou moeten zitten niet werkt. Er zat een ander kaartje in. Eentje die enkel modem was.... Nu zit er in de complete Dell een 3Com 10/100 kaartje met een weet ik veel wat voor modem. Roger Wilco rulez some more.

Reacties:
Als je nog wat onderdeeltjes over hebt van een c600 ik zoek nog een paar kleine onderdeeltjes zoals:
de bodemklep (beschermt geheugen en minipci kaart), de twee schaniercovers van het scherm (de twee kleine dingen onderaan) en dat wazig plastieke vierkant ding dat op de buitenkant van de fan zit (voor de airflow.
Mocht je die onderdeeltjes willen verkopen dan zou ik graag een email willen hebben op sebastiaan@gmx.net.
Zit hier zelf ook met een knutselpakket van een c600 ;-)
 
Zojuist een mail gestuurd. Niet meer aan gedacht. Dus Sebastiaan, als je nog onderdelen zoekt, let op je mailbox.
 
Een reactie posten