Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Zwerfkei

Ik ben zojuist bij Zwerfkei in Woerden geweest. WAUW. Ik vond de website al schitterend en het antwoord op mijn e-mail was ook al relatief snel en zeer goed, maar de winkel is nog veel beter.

Echt zo'n lekkere winkel waar je door heen kunt struinen, verdwalen bijna. Heel slim een route gemaakt zodat je overal langskomt. Een beetje het idee van Ikea, maar dan nuttig (a. omdat Ikea een klotewinkel is; b. omdat Ikea een te grote winkel is om via een vaste route te moeten doorlopen).
Ik kwam natuurlijk op een gustig (lees: rustig) tijdstip, maar de medewerkers zijn erg vriendelijk, geduldig en goed op de hoogte. Enkel positief over deze winkel. Komend weekend is er een tentenshow. Dan komen alle leveranciers vanalles laten zien dat niet standaard in de winkel is. En de winkel zet ook nog eens alle modellen op die binnen niet al staan. Dat wordt dus nog een ritje naar Woerden.

Reacties: Een reactie posten