Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

SVG plugin

Ik hou niet zo bijzonder veel van plugins. Ten eerste moet je iets extra's installeren voor een bepaalde functionaliteit en ten tweede moet je telkens weer een nieuwe versie downloaden. En dan heb je ook nog eens met grote regelmaat het probleem dat de plugin niet beschikbaar is voor Mozilla.

Maar eigenlijk heb ik nog de meeste moeite met mensen die elementen toevoegen aan een website waar een plugin voor nodig is en vervolgens deze plugin niet zo aanroepen zodat het ook daadwerkelijk zal werken buiten Internet Explorer.

Maar ik was dus op zoek naar een SVG plugin. Die van Adobe leek wel te werken, maar blijkbaar niet op de pagina waar ik het nodig heb. Op naar het alternatief van Corel, de Corel Smart Graphics SVG Viewer. Hopelijk mag ik daar naar linken, want ik moest toch best veel informatie achterlaten om aan de download te beginnen. En ik moest geloof ik ook met een hele lange licentie voorwaarde instemmen. Maar zoals bekend, indien de licentie langer is dan 10 regels, klik ik akkoord en ga ik niet akkoord! Als een software aanbieder niet kan voldoen aan die voorwaarde, voel ik me niet verplicht me aan de voorwaarde te houden.

Reacties: Een reactie posten