Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Blogger uitbreidingen - part zoveel

Het valt me ineens op dat Google nu wel leuk veel tools bij elkaar heeft die goed op elkaar aansluiten. De blog dienst, een zeer (in potentie) krachtige mail en een dating site. Dat alles natuurlijk naast hun zeer bekende zoekmachine.

Als men bij Google in staat is om deze gegevens goed aan elkaar te knopen, dan onstaat er iets heel bijzonders.

Ik kom hier zo op, omdat ik eens wat verder aan het bladeren ben door de nieuwe Blogger site. Ik bemerk zojuist dat je ook een compleet profiel over jezelf kunt aanmaken. Je hoeft het niet, maar het kan wel. Nou, als ik die gegevens nou achterlaat, dan kan Google gelijk voor me kijken of er in de datingsite iemand is die op zoek is naar iemand als ik (goed voorbeeld hè). Zo ja, dan kunnen ze me dat vast wel even doorgeven via mijn Gmail e-mailadres, wat ik, als trouw Blogger gebruiker, al in een vroeg stadium mag uittesten. En daarbij kan ik via de sponsored links gelijk even zien waar we uit eten kunnen gaan of wat ik mee kan nemen als kleine verrassing voor m'n date.

Reacties: Een reactie posten