Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Mobile games

Dus ik vandaag eens op zoek naar een game voor me mobile. Vond dat ik inmiddels zover moet zijn dat ik daar gebruik van maak. Dus beetje zoeken op Sony-Ericsson om vooral te constateren dat ze daar bezig zijn geld aan je te verdienen en je niet te helpen meer van je telefoon te genieten.

Dus wat verder zoeken. Zo kwam ik op de site Myt610 (ja dat model heb ik dus, helaas). En daar een gamepie gedownload. Dit keer geen java game, maar een Mophun game. Geen idee wat het belangrijkste verschil is, maar ik denk dat de laatste enkel op sony-ericsson kan werken.

Game gedownload, ge'uped naar de telefoon via blauwe tanden en opzoeken in de telefoon. Kom ik er vervolgens achter, dat ik naast de 3 java games die ik reeds had gevonden, nog veel meer games heb in dat ding. Alleen dat zat in een ander mappie..... Een mappie waarvan ik dacht dat het een koppeling naar Vodafone Live! was. En als ik iets geldklopperij vind, dan is het wel Vodafone.
Maar goed, ik heb dus naast het zojuist geïnstalleerde Rally ook nog DeepAbyss, FiveStones en Minigolf. Ik verveel me niet meer.

Reacties: Een reactie posten