Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Style aanpassingen

Zo, vandaag weer wat slijl aanpassingen. Ten eerste ben ik toch maar overstag gegaan en heb ik, onderaan de pagina, plaatjes geplaatst in plaats van tekst. Ik vind het toch wel geinig en het neemt minder ruimte in dan de tekst. Nadeel is natuurlijk, dat het ophalen van de plaatjes weer trager gaat dan in tekst vorm.

Ten tweede heb ik de stylesheet weer wat aangepast. De pagina wordt bij de basis weer wat minder groot. Ik heb bovenaan wat loze ruimtes weggehaald zonder dat het huidige uiterlijk daarmee wordt aangetast (want dat is natuurlijk zo mooi ;-) ).
Daarnaast heb ik de minimale hoogte van de contentafdeling ingesteld. Als gevolg van de aanpassingen bij Blogger is het nu mogelijk om een enkel bericht te bekijken. Dit enkele bericht kan wel eens wat korter zijn dan een week vol berichten. Als gevolg hiervan kon het kader wat te klein worden en was het witte blok dus minder lang dan de rechter navigatie. Dat is nu opgelost met een min-height. Enig nadeel aan deze methode is, dat het niet werkt voor IE gebruikers. Daar ga ik voor de rest niets aan doen. Het is een onderdeel van CSS waar elke fatsoenlijke browser mee om kan gaan. Enkel IE dus niet.

Reacties: Een reactie posten