Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Meer GMail gebruikers

Wil je ook een GMail account? Dat kan. Ik ben in de gelegenheid gesteld door Google/GMail om anderen uit te nodigen om ook gebruik te maken van GMail.

Epoman is in elk geval de eerste!

Maar ik heb nog een account om weg te geven. Wil je die hebben? Natuurlijk. Maar je bent niet de enige. Dus als je aanspraak wilt maken op het account, geef dan in een comment aan waarom nou juist jij recht hebt op dat ene account.

Reacties:
DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U DANK U... :-D
 
Suneye houdt het netjes. Gezien het werk dat je doet zou de reden die je aandraagt ook voor jou moeten gelden. Iedereen een kans.
 
Daarmee gaat het tweede account van gmail dat ik mag weggeven naar snellejelle. Mocht ik nog een account weg kunnen geven (even afwachten of die mogelijkheid nogmaals terug komt), dan weet ik bij wie ik moet zijn.
 
Een reactie posten