Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Crazy Frog

Ik ben via via via via via aan twee leuke bestandjes gekomen voor mijn telefoon. Of eigenlijk juist helemaal geen leuke bestandjes. Maar je ziet ze zo vaak op tv dat ik het vermoeden heb dat ik anderen ook blij kan maken met deze bestandjes. Voor de goede orde, geen idee of ik dit mag delen. Mocht dat niet mogen, laat het even netjes weten, dan weet ik wat ik er mee moet doen. Maar het gaat dus om bestandjes van een gekke kikker. Ik kan me totaal niet meer herinneren waar dat geluid ookalweer vandaan komt, maar het is al jaren oud. (Beide in .rar formaat, heb geen zin uit te zoeken waarom de server dit contenttype niet wil toestaan.)

Reacties: Een reactie posten