Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

 Mycroft updates

Updating!!!

Het is lang geleden dat er daadwerkelijk wat is gebeurt met de plugins bij Mycroft. Daarvoor zijn meerdere redenen aan te dragen. Reden één: tijd gebrek van de medewerkers.
Reden twee: het kon niet. Ja, je leest het goed, het kon niet. Door weet ik veel wat voor reden was het niet mogelijk wijzigingen door te voeren op de site. De CVS werkte nog wel, maar het benaderen van de database voor het invoeren en wijzigen van plugins was niet mogelijk. Helaas is dit vrij lang blijven liggen, mede doordat Ricky het er te druk mee had. Ik heb uiteindelijk tegen de juiste mailinglist aan weten te praten. Geen idee wie wat heeft gedaan, maar het heeft wel geholpen.

En we hebben er een nieuwe medewerker bij, Chris. Hij is druk doende de mailbox door te werken (zo'n 1500 mailtjes te gaan nog). We komen er wel. Ik heb gisteren in elk geval weer eens 10 plugins ofzo gecontroleerd. Elke dag 10 zou al leuk zijn, maar meer zou nog veel beter zijn.

Nog een leuk puntje van aandacht, ik heb een mailtje gehad van ... van Vinden.nl en Zoeken.nl (geen idee of die naam hier mag staan). Of ik een plugin voor die site wil maken. Tuurlijk. Ik moet nog verder contact met hem hebben, want hij heeft kennelijk nog wat wensen?

Update #1
Maak dat 2913 mailtjes die in de Submission Queue staan.

Reacties: Een reactie posten