Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Geen SOA maar VOA

Geen studie ontwijkend gedrag, maar ....
Ik heb dus mijn kamer weer wat verbouwd. Daar kom je het weekend goed mee door. Dit is gepaard gegaan met een bezoekje aan de Ikea. Ik zocht een kastje en het werd, hoe onverwachts, de goedkope Lundia.
kast
En dan is er project bed. Ik had, puur vanwege ruimtegebrek, al een hoogslaper op mijn kamer gezet. Helaas was dat een eenpersoons variant. Ik kan uit ruime ervaring noemen dat na jarenlang slapen op een tweepersoonsbed van 1,80 breed, dat het teruggaan naar een bed van 90cm breed met rondom randen heel erg klein is. Nu staat er het oude bed van mijn huisgenoot.
kast
Het bed is wel aangepast, de ombouw was te groot. De poten zaten aan de buitenkant, nu helemaal eronder. En het is iets hoger geworden dan de bedoeling, maar da's pas een probleem als ik er niet meer alleen in lig.

Reacties: Een reactie posten