Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

SMTP

Jah, eindelijk.
Ik moest toch even aan de server zitten, want het inbouwen van een andere brander en het plaatsen van een tapestreamer waren niet helemaal gegaan zoals bedoeld. Het korte verhaal hierachter is kabels aansluiten.

Gelijk weer eens gekeken naar de uitgaande mail. In deze testomgeving (dit is de testserver, bij de klant was het me wel gelukt) had ik ergens een instelling fout staan waardoor de externe e-mail niet werd gerouteerd naar de SMTP. En aangezien het niet is toegestaan een eigen SMTP te draaien bij Wanadoo, werkte de mail niet. Nu heb ik eindelijk weer gevonden waar ik dat fout had ingesteld. Dus het werkt weer!

Reacties: Een reactie posten