Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Andere headset

Het redelijke gemak waarmee de Mycom mijn headset terugnam 5 weken na aanschaf doet mij vermoeden dat de klacht die ik had over het apparaat een klacht is die niet alleen ik heb.

Maar ik moest dus nog wel even een ander vinden. En waar doe je dat na 5 uur 's middags op zaterdag. De MediaMarkt. Niet de goedkoopste winkel, zeker niet altijd een goed assortiment, maar gisteren afdoende.

Het is de Jabra BT 200 geworden. Met 'car charger'. Maar met een houder, dus je kunt of in de auto laden of thuis. Niet allebei. Huh? De lader gaat in een houdertje waar je de headset weer inschuift.

Het is nu even afwachten hoe goed deze bevalt/werkt. Het ding kan in elk geval overweg met het head-set profiel in de Siemens. Dus dat zou meer mogelijkheden moeten bieden. Die ik dan zelf nog moet gaan vinden, want de handleiding van Siemens zal me dat niet vertellen. Die verteld me hoe dan ook geen ene ...

Reacties: Een reactie posten