Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Template update

Het was weer eens tijd voor een kleine update aan de template van deze blog.

Wat is er zoal veranderd?
Ten eerste is de subtitel voorzien van een link naar de beginpagina. Dit is niet meer dan een workaround voor het niet meer goed werken van de normale home link. Deze werkt niet meer goed sinds ik met wat stylesheet trukjes die domme bloggerbar heb uitgeschakeld.
Ten tweede heb ik de contactmogelijkheden aangepast. Aangezien ik nu in het bezit ben van een werkende laptop zit ik tegenwoordig weer veel meer te werken achter m'n laptop. Zoveel zelfs dat ik op zoek ben naar een Wireless router. Ik heb dus het ICQ account van m'n laptop toegevoegd aan de contactmogelijkheden. Daarnaast heb ik dat gelijk maar een beetje anders vormgegeven. Geen nummer meer zichtbaar, enkel onder de mouse-over. Door het weghalen van wat tekst passen er nu twee ICQ bloempies en een Skype dinkie op een regel. Scheelt weer wat ruimte.

Reacties: Een reactie posten