Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

 Foldernaam corrupt

Me Thunderbird doet nu al niet meer aardig. En het mist toch wel veel gebruiksvriendelijke functies.
Op dit moment heb ik een (of meerdere) mappen in me default account waarvan de weergegeven naam in het overzicht links niet hetzelfde is als de naam die het echt heeft. Ik heb een mappie met de naam Inbox DKW die wordt weergegeven als DKW. Het gevolg is, dat ik in deze map geen nieuwe submap kan aanmaken met de naam Inbox DKW.
En ik kan eigenlijk niet de map hernoemen, want dan krijg ik twee mappen met dezelfde naam. Iets wat niet kan in Thunderbird. En dat is gelijk weer een lastig punt. Als ik een submappie maak van een map, dan zou deze submap dezelfde naam moeten mogen hebben als een submappie in een hele andere map.

Ik ben nog aan het zoeken of dit een bekende bug is...

Reacties: Een reactie posten