Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Streaming TV

Kom ineens paar leuke streams tegen op Internet. Enig nadeel is de vereiste van WMP 9. Ik heb het nog niet buiten dit proggie getest, maar kan me voorstellen dat elk programma met de versie 9 plugin de boel wel kan draaien.

Hoe dan ook:

Owja, je moet dus op het Casema netwerk zitten. Daar moet iemand nog een leuk scriptje voor schrijven...

Updated:
Bijna alle links waren spontaan veranderd. Dus moest ik het een en ander bijwerken.

Reacties:
Scrippie? :)

Klinkt eerder alsof iemand met een vette Casema pijp (of spreekt dat elkaar tegen?) een proxy oid zou moeten opzetten. Open relay anyone?

Arno
 
Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn. Ik moet trouwens de links bijwerken zie ik, klopt al niet meer.
 
Een reactie posten