Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Sterke tekst

Postbank Internet Bankieren. Wereldproduct. Whaha. Maar het werkt wel beter dan Girotel en de Rabobank.

De normale omgeving van Internet Bankieren is voorzien van wat leuke tabjes bovenaan. Deze bieden toegang tot verschillende bankzaken. Helaas kun je dit (nog) niet instellen. Er staan zaken tussen die niet altijd even nuttig zijn. AEX Internet Sparen bijvoorbeeld. Dat werkt vanaf een inleg van €2500,-. De Postbank heeft inzage in mijn rekening en zou toch moeten weten dat ik niet zoveel bestedingsruimte over heb om z'n spaarregeling aan te gaan.
Nog een hele sterke is de optie is de E-go creditcard. Druk je daarop, dan krijg je de veelbelovende tekst:

Postbank is sinds 1 mei 2004 gestopt met de verkoop van de E-go creditcard. Het is daarom helaas niet meer mogelijk om een nieuwe E-go creditcard aan te vragen.

Uiteraard kunt u een keuze maken voor een andere creditcard uit het assortiment van Postbank. Voor meer informatie over en het aanvragen van een andere creditcard klikt u hier.

Ik kan me voorstellen dat als iemand die kaart wel heeft (ik dus niet), dat je dan hier rekeninginformatie krijgt. Maar aangezien ik die kaart niet heb en de kaart ook niet meer kan krijgen, hoef ik die hele link toch ook niet te zien!
Valt de tekst zelf trouwens ook op: "Het is daarom helaas niet meer mogelijk om een nieuwe E-go creditcard aan te vragen." Als het helaas is, waarom kan het dan niet meer?

Reacties: Een reactie posten