Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Nokia 7260

M'n abbo loopt volgende week af dus ik ben weer een beetje aan het rondkijken naar een nieuwe mobiel. Mijn huidige, een Sony Ericsson T610 bevalt op z'n zachts gezegd niet zo ontzettend goed als mijn vorige toestel, een Nokia 3330. De laatste is zwaarder, groter, lelijker en kan minder. Maar de bediening is 100% beter dan op de Sony.

Dus wat doe je? Je gaat weer eens bij de Vodafone naar binnen om te vragen wat ze zoal te bieden hebben. Eigenlijk best weinig zoals gewoonlijk. Een paar Nokia's, teveel Sony's en nog wat andere toestellen. En aangepaste abbo's trouwens. Hoe dan ook, een beetje teleurstellende ervaring.
Dus ik eens kijken op de site van Nokia. Blader blader, Nokia 7260. En ineens snap je waarom het eigenlijk niet zo goed gaat met Nokia:

  • Integrated VGA camera
  • Integrated FM radio
  • Voice recorder
  • Flash messaging
  • Clothing and shoe size converter for the true fashionista
  • Display a bold presence with downloadable themes
  • Kodak Photozone

Flikker toch op man, het is een telefoon!

Reacties: Een reactie posten