Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

 Geen Windows nodig

Ik heb geen Windows nodig om software te slopen. Vandaag heb ik mijn Mozilla Firefox profiel overboord gegooid. Op Linux. Maakt dus geen donder uit waarop je het doet. Overigens geloof ik dat het gekomen is door een niet goed werkende extensie of door de extensiemanager. Ik hoop het eerste. De extensie die ervoor zorgt dat er geen nieuw venster wordt geopend voor sommige documenten heeft nooit gewerkt, maar linkies werden de laatste tijd helemaal niet meer uitgevoerd als ze naar een nieuw venster gingen. Zelfs toegstane javascript pop-ups werkten niet meer.

Maarja, nieuw profiel, nieuwe kansen.

Reacties: Een reactie posten