Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Microsoft werkt Mozilla actief tegen

Je kunt me nog meer vertellen, maar dit is meer dan toeval.

Microsoft heeft een mooie functie voor dummy gebruikers in Windows XP gebouwd. Hiermee kun je een desktop met heel veel icoontjes opruimen. De gedachte is, iconenen die nooit worden gebruikt mogen na verloop van tijd worden opgeruimd. Meer dan logisch. Vooral als je veel iconen hebt.
Ter indicatie, momenteel heb ik 7 iconen op mijn desktop. My Docs, My Computer, My Network, Recyclebin, een shortcut naar een Desktop, mozilla-win32-1.7.3-stub-installer en Mozilla. Dus om te zeggen dat ik een bijzonder volle desktop heb die opgeruimd dient te worden...

Ik krijg dus zojuist de mededeling dat het tijd is mijn desktop te ruimen. Ik klik op het ballonnetje om te zien welke iconen.

Ook niet iets heel bijzonders. Nog steeds geen wantrouwen als je niet meer informatie hebt.

MAAR ik heb Mozilla VANDAAG geïnstalleerd. Dus het opruimen van dit icoon is totaal niet aan de orde. Dat is meer zoiets als
If (core==gecko)
remove icon;

Als aanvullende informatie de eigenschappen van het Mozilla icoon:

Reacties: Een reactie posten