Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Eudora beta

Een tijdje geleden gaf ik aan dat ik overstapte van Eudora naar Thunderbird. Naar alle waarschijnlijkheid toch een niet haalbare overstap. Er zitten zoveel fantastische functies in Eudora die ik in een ander programma niet weet. En deze functies maken het gebruik van het programma zo aangenaam. Zo aangenaam zelfs, dat ik me telkens weer verbaas over recensies waarin Eudora toch weer zwaar het onderspit delft in gebruik tegenover bijvoorbeeld Outlook (Express).
Maar er is dus een nieuwe beta uitgekomen en deze staat weer op mijn pc. En het programma wordt 's ochtends weer gewoon gestart en de e-mail wordt in het programma ook behandeld.

Er is een hoop veranderd sinds de vorige uitgave. De Release Notes laten behoorlijk wat weten. Interessant is de wijzigingen m.b.t. IMAP. Dat is toch altijd een van de slechtere onderdelen geweest van Eudora.
Meer vragen en antwoorden zijn te vinden in het Eudora Forum.

Download Windowsversie
Download Mac OS X versie

Link

Reacties: Een reactie posten