Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Communicatie is belangrijk

Misschien is communicatie wel pure noodzaak die niet voldoende wordt erkend door bedrijven.

Ik ben verhuisd. Ik ben dik 1,5 jaar geleden verhuisd. Ik ontving altijd het blad van de Run2Day. Toen ik ging verhuizen heb ik ze verzocht mijn gegevens te wijzigen. Dat zou men wel even doen. Later nog twee keer in de winkel doorgegeven dat ze het moeten wijzigen. Later ook nog via de website gedaan. Inmiddels ontvang ik het ook op mijn huidige adres.

Ik ben verhuisd. Ik ben dik 1,5 jaar geleden verhuisd. Ik ontving ongeveer een maand geleden van de Rabobank een bericht waarin stond dat mijn adresgegevens niet klopte. Of ik per omgaande het bijgeleverde formulier wilde invullen om de gevens te wijzigen. Gelukkig had ik die wijziging al te vaak netjes schriftelijk doorgegeven, waarbij de eerste keer op het kantoor van de Rabobank zelf gedaan was. Na een kort telefoontje was de medewerkster van de Rabobank overtuigd van mijn bezwaar het formulier nogmaals in te vullen.
Het adres klopt inmiddels. Maar nu heb ik vandaag, vanwege de diefstal, gemerkt dat je geen fuck hebt aan hun verzekering als er geen sporen van braak zijn. Dus iedereen die niet geheel op zichzelf woont hoeft niet aan te kloppen bij de Rabobank voor een verzekering. Heb je niets aan.

Ik ben verhuisd. Ik ben dik 1,5 jaar geleden verhuisd. Dit heb ik al eens doorgegeven aan de Bever. Ze zouden de gegevens netjes verwerken. NOT. Nu krijg ik via mijn oud huisgenoot gelukkig de verkeerd gestuurde post alsnog. Dus ik de post van Bever geopend om te zien hoe ik mijn adres kan wijzigen. De mooie catalogus van hun ontvang ik graag. Dit is een zeer informatieve catalogus. Volgens het begeleidend schrijven kan ik mijn adres wijzigen op hun site. Mwoa.
Na een goede hint van epoman weet ik nu dat je met behulp van het bestelformulier voor het bestellen van een nieuwe catalogus je ook je adres kunt wijzigen. Het ziet er allemaal erg wat armzalig uit, maar hopelijk werkt het. Nadeel is dan nu, dat ik helemaal geen catalogus meer krijg. Merk ik pas volgend jaar.

Ik ben verhuisd. Ik ben dik 1,5 jaar geleden verhuisd. De fietsvakantiewinkel weet dat ook. Maar die kijken niet zo nou op het versturen van folders en het controleren van de database met adressen. Zo stond ik er twee keer in. Met een verkeerd gespelde naam op een fout adres (foute straatnaam als ik het me goed herinner). Dus ik ze netjes via hun website een berichtje gestuurd waarin ik meld dat ik twee keer post ontvang en dat de gegevens niet kloppen, maar dat het wel aankomt. Gelijk de goede gegevens ingevuld. Wat doen ze, sturen ze me de folder nog een keer op. Wat moet ik met drie dezelfde folders?

Reacties: Een reactie posten