Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

 How to really kill Windows Messenger

Ik blijf maar links binnenkrijgen van redemption in a blog naar aanleiding van een bericht dat ik daar had achtergelaten. Het betreft een artikel over hoe je de Windows Messenger de nek omdraait. De uitleg is echter ietwat omslachtig.
Toen ik het bericht indertijd las heb ik erop gereageerd en een zeer eenvoudige methode genoemd:

I love a other approach.
Start, Run, gpedit.msc, ok
Browse to Computer Configuration, Administrative Templates, Windows Components, Windows Messenger.
Doubleclick on “Do not allow Windows Messenger to run” and enable this.


You’re done. You will never see Windows Messenger again.

Mijn aanpak viel zo erg in de smaak, dat er een stukje is toegevoegd aan het originele bericht waarin wordt verwezen naar mijn post. Er wordt echter niet alleen daarnaar verwezen. De tekst localhost verwijst weer naar deze pagina. En dat in totaal leidt tot iets van 5 tot 10 bezoekers per dag die via die site hier terecht komen. En ik gok erop dat 95% gelijk weer weg is aangezien ze geen Nederlands kunnen. En dan is er nog 1-5% gelijk weg, omdat het ze totaal geen fuck interesseerd wat hier wordt vermeld.

Link

Reacties: Een reactie posten