Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Verjaardagscadeau --> headset

Ik heb gisteren m'n verjaardagscadeau eindelijk gekocht. Ik had het tijdens een midweek twee weken terug gevraagd aan de groep en heb daarvoor het geld gekregen.
De uitstel kwam door allerlei goede redenen, waaronder de onzekerheid over mijn mobiele telefoon. Mijn nieuwe werkgever voorziet namelijk in een mobiel en een tegemoetkoming in de belkosten. Dit zou betekenen dat ik dan twee telefoons zou hebben met twee nummers. Mijn eigen nummer zou ik dan waarschijnlijk terugbrengen tot een goedkoop abbo of zelfs een prepaid. Enkel om het nummer te kunnen aanhouden. Ik ga er natuurlijk niet vanuit dat ik na een jaar weer weg ga bij deze werkgever, maar je moet altijd een beetje rekening houden met de kleine kans hierop.
Maar wat blijkt, ik mag kiezen. Of ik ga mee in het zakelijke abbo van de werkgever en krijg van hun een telefoon of ik houd mijn eigen telefoon en abbo en krijg een vergoeding. De vergoeding is in beide gevallen gelijk, dus uiteindelijk is een telefoon van de werkgever natuurlijk goedkoper. Maar tegelijkertijd houd ik mijn nummer en kan ik dus met gerust hart de bluetooth headset aanschaffen. Dan weet ik ook zeker dat ik er gebruik van kan maken.

headset Het is de headset van Mycom geworden. Deze had ik ook op het oog, maar er was een nadeel. De headset zou niet voorzien zijn van een adapter. Dus om de zoveel tijd de batterij vervangen. Eerst allerlei winkels afgegaan. Alle mobifoonwinkels hebben dus headsets van Jabra. Redelijk mooie dingen, maar wel erg groot. Gemaakt om goed om en in het oor te zitten. En eigenlijk ook gemaakt om dus constant op te houden. Het is niet makkelijk om deze even af te doen of snel op.
Het bezoek aan de BelCompany was wel de meest productieve. Zij hadden de headsets netjes uit de verpakking in een vitrine liggen. En ze hadden een leuk klein opplakbaar houdertje te geef (van Orange).
carkitDeze carkit werkt met wat plakkers aan de auto en de telefoon en een magneetje. Ik kan dit dus met een gerust hart in een tijdelijke auto ophangen.

De komende week zal ik wel merken hoe goed dit alles werkt.

Reacties: Een reactie posten