Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Google is leuk

Google is leuk bezig. Zeker voor mij. Bijna alle bezoekers komen via Google. En dan zeer waarschijnlijk niet omdat ze vinden wat ze zoeken.
De meeste mensen zoeken op:
1.	localhost	                      44	21.05%	
2.	"127.0.0.1"	                      37	17.70%	
3.	what is 127.0.0.1	               7	3.35%	
4.	www.casema.nl/dhcpmigratie/	       6	2.87%	
5.	ghostrider	                       4	1.91%	
6.	localhost 127.0.0.1	               4	1.91%	
7.	127.0.0.1	                       3	1.44%	
8.	dhcp migratie	                       3	1.44%	
9.	www.casema.nl/dhcpmigratie	       3	1.44%	
10.	+casema +motorola +
          verbinding +geen +Eurodocsis	       2	0.96%	
Dat is van de afgelopen 7 dagen. Kennelijk is er toch enige relevantie. En da's leuk. Het gevolg hiervan is dan ook dat ik ben gestegen tot plek 11 op Google bij de zoekterm localhost.

Dat alles vond ik niet echt boeiend ofzo, totdat ik de website localhost.be een beetje aan het lezen was (het is een blog) en daar een bericht over de positie in Google tegenkwam. Heb ik weer een mooi mikpunt. De eerste 10 bereiken.

Update #1:
Ik ging eens verder kijken. Met de zoekterm "127.0.0.1" kom ik niet verder dan plek 13. En dat is dan weer vreemd. Dat zou, gezien de naam en url toch beter overeen moeten komen.
Met what is 127.0.0.1 kom ik ook tot plek 13.
Met www.casema.nl/dhcpmigratie/ kom ik nergens en met Ghostrider kom ik niet op de eerste 20 pagina's voor. Die komen zeer waarschijnlijk van een van de andere zoekmachines.
Daarna gaat het weer heel goed. Met localhost 127.0.0.1 sta ik op plek 9. Da's dus goed!
De dhcp+migratie is nog altijd goed voor een 13de plek. Dat terwijl ik daar niet veel meer over heb gepraat sinds we hier eindelijk over mochten stappen. Daarvoor was er voldoende zoekmateriaal.
En die hele lange, +casema +motorola +verbinding +geen +Eurodocsis leidt nog altijd tot plekkie 19.

Reacties: Een reactie posten