Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Mooi is dat

De nieuwe voorruit is geplaatst. Zoets gaat op zich nog redelijk snel. Men is ongeveer een uur bezig geweest om het raam te vangen.
Maar, wat als het nou niet helemaal goed gaat? Dan is het iets lastiger. En het is al lastig genoeg.

Ten eerste komt dat het raam woensdag niet door mij gesloopt is. Gelukkig hebben we daar een goede afspraak over kunnen maken. Daarna was er eerst geen plek in Nieuwegein en kon de Carglass niet zelf op het heldere idee komen dat het voor mij geen donder uitmaakt of ik nou naar Nieuwegein rij of naar Utrecht voor het laten maken van het raam. Behalve dan, dat maken op donderdag in Utrecht beter bevalt dan de maandag er op in maandag. Utrecht werd het dus.

Dan ben je dus bij de Carglass en zou je verwachten dat de mensen aldaar toch echt wel elke reguliere auto hebben gezien en weten hoe de moterkap opengaat. Niet dus. Na dik 5 minuten durfde ze het dan toch maar te vragen.
Het raam kwam wat moeizaam los. Erg moeizaam kan ik beter zeggen. En toen het los kwam werd er door Carglass een afspraak geregeld bij de spuitboer om de moterkap te ontdoen van enige verkleuringen.

Gelukkig had al genoeg aan mijn hoofd deze week.

Reacties: Een reactie posten