Let op!
Deze blog wordt niet langer op deze locatie onderhouden. Mijn blog is per mei 2005 te vinden op rw-l.nl/blog.

U wordt binnen 30 seconde automatisch doorverwezen naar de nieuwe url.

Spammers today #14

Mijn vermoeden was juist, het aantal berichten bevond zich in een tijdelijke dip. Het aantal spamberichten gedurende de maand februari lag weer hoger dan voorheen. De teller voor mijn mail op dit domein is geƫindigd op 113 berichtjes. Valt mee toch.

Voor deze maand weer een andere aanpak: bouncing. Gevolg is dat het aantal berichten hoe dan ook lager uitkomt. Niet zozeer omdat het lager is, maar omdat ik een hoop berichten niet zal ontvangen. Dat is lastig tellen. Voor de bouncing ben ik aangewezen op Mailwasher. Helaas is bouncen vanuit Eudora nog geen mogelijkheid.

Reacties: Een reactie posten